طراحی یک متدلوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

طراحی یک متدلوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از

تکنیک های داده کاوی

چکیده

داده کاوی یکی از تکنیک های جدید برای کاوش الگو ها با توجه به داده های مشتریان  است که سبب بهبود ارتباط با مشتری می شود و از ابزار ها مطرح در مدیریت ارتباط با مشتری می باشند. موضوع به این دلیل اهمیت دارد که سازمانها برای موفقیت در کسب و کار لازم دارند مشتریانشان را به درستی بشناسند  و نیاز ها و خواسته های آنها را پیش بینی  کنند .هدف از این تحقیق شناسایی مشتریان وفادار بر اساس تعداد خرید. (Monetary) ارزش پولی (Frequency) تکرار و (Recenty) تازگی انجام خرید از دستگاه های پوز در سراسر کشورمی باشد .

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com





:: موضوعات مرتبط: داده کاوی , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: